vrijdag 1 mei 2009

Koninginnendag 2009: The day after...




Waar ik gisteren mee naar bed ging, daar stond ik vandaag ook weer mee op...
Was al dat vreselijke nou echt gebeurd???
Mja, helaas wel, want toen ik even later weer voor de tv zat en het nieuws weer voorbij kwam, leek het net alsof ik in de tijd terug ging...
Wat een nare afschruwelijke dag! Kan het ook nog maar moeilijk van me afzetten...
De dader is overleden, hoor ik zeggen...
En ik denk: jammer!!!
Mag het misschien niet zeggen, maar ik had eigenlijk gehoopt, dat die man het gewoon zou overleven.
Dan had hij tenminste nog kunnen zien, wat ie allemaal heeft aangericht en had hij nog gestraft kunnen worden. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Meneer komt er mooi op een makkelijke manier mee weg...

Vrijdagmiddag is er nog een slachtoffer overleden aan zijn verwondingen.
Het aantal doden van het drama in Apeldoorn staat daarmee op zeven.
Het is heel raar, maar op één of andere manier kom ik steeds maar op 6...
Komt waarschijnlijk, omdat ze bij het nieuws de dader ook meetellen.
Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om hem in één adem te noemen met de slachtoffers...
Gelukkig ben ik niet de enige, als ik het zo hier en daar lees.

Een vrouw ligt nog in kritieke toestand in het ziekenhuis.
In totaal liggen negen mensen in het ziekenhuis. Van een andere man en vrouw is de toestand nog ernstig maar stabiel. Twee mensen zijn ontslagen uit het hospitaal.

Het is nog steeds onbegrijpelijk, hoe dit heeft kunnen gebeuren...
En waarom...Waarom???
We zullen er waarschijnlijk nooit meer achter komen...

Liefs,
Karin

Ter nagedachtenis aan de slachtoffers van het ongeluk in Apeldoorn op Koninginnendag heeft het condoleanceregister.com een register geopend.
Dit register is via deze link te bereiken: Condoleanceregister slachtoffers Koninginnendag Apeldoorn

0 reacties:

Een reactie posten