zaterdag 2 mei 2009

Even iets anders vandaag...


Ik heb me vandaag even fijn bezig mogen houden met mijn PC, die even niet mee wilde werken...
Altijd leuk, als je je net hebt voorgenomen om even lekker met je foto's bezig te zijn en zo en dat je daar ook echt zin in hebt gekregen. En dat daar dan even een leuk probleem om de hoek komt kijken, waardoor je dus met van alles bezig bent, behalve met dat wat je je had voorgenomen...
Nou ja, uiteindelijk ben ik dan wel van dat probleem afgekomen...
Baal er alleen altijd zo van, dat het zo lang moet duren allemaal...

Heb sinds vandaag trouwens ook nog een ander blogje erbij: Pearl's Pictures.
Of ja, ik was er eigenlijk gisteren al aan begonnen en vandaag heb ik hem een beetje aangekleedt.
Vind hem eigenlijk best leuk geworden, al zeg ik het zelf...

Liefs,
Karin

0 reacties:

Een reactie posten